تمـهیـد پـیـشـرفت کشـور

طرح نظر و ایده درباره مشکلات و مسائل پیش روی پیشرفت ایران اسلامی

تمـهیـد پـیـشـرفت کشـور

طرح نظر و ایده درباره مشکلات و مسائل پیش روی پیشرفت ایران اسلامی

تمـهیـد پـیـشـرفت کشـور

مقام معظم رهبری :
درس بزرگى که ما از این فشارهاى اقتصادى دریافت کردیم، این است که هرچه میتوانیم، باید به استحکام ساخت داخلى قدرت بپردازیم؛ هرچه میتوانیم، در درون، خودمان را مقتدر کنیم؛ دل به بیرون نبندیم. آنهائى که دل به بیرون ظرفیت ملت ایران میبندند، وقتى با یک چنین مشکلاتى مواجه شوند، خلع سلاح خواهند شد. ظرفیتهاى ملت ایران خیلى زیاد است. ما باید بپردازیم به استحکام ساخت درونى اقتدار ملى؛ که آن روز به مسئولان کشور عرض کردیم: در درجه‌ى اول، مسائل اقتصادى و مسائل علمى است؛ که باید با جدیت دنبال شود

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۵۰ - پریسا نامجو
    ممنون./
  • ۲۲ شهریور ۹۷، ۱۱:۳۵ - اکروتیک
    عالی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

امروز پس از چهار ماه پیگیری و درخواست یکی از مسئولیتهای سنگین اجرایی را تحویل دادم.

  1. باید از همه کسانی که در این مدت به حقیر کمک کرده و زمینه ایجاد این جریان جدید را در 15 ماه گذشته فراهم نمودند و همچنین از همه همکاران آن مجموعه و بچه های خوب دانشگاه های کشور تشکر ویژه کرد.
  2. به لطف الهی برادری که  مسئولیت را تحویل می گیرند در طراحی جریان شکل گرفته نقش محوری و کلیدی داشتند و  چه بسا اشراف شان از حقیر هم بیشتر باشد. بنابر این انشالله که مسیر ایجاد شده را تداوم بخشند و  از این جهت نگرانی ای نسبت به آینده آن عرصه نیست. امیدوارم همه کسانی که مخاطب ما بودند و به جریان شکل گرفته امید بستند نیز با همان انگیزه و جدیت گذشته کار را ادامه دهند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۰