تمـهیـد پـیـشـرفت کشـور

طرح نظر و ایده درباره مشکلات و مسائل پیش روی پیشرفت ایران اسلامی

تمـهیـد پـیـشـرفت کشـور

طرح نظر و ایده درباره مشکلات و مسائل پیش روی پیشرفت ایران اسلامی

تمـهیـد پـیـشـرفت کشـور

مقام معظم رهبری :
درس بزرگى که ما از این فشارهاى اقتصادى دریافت کردیم، این است که هرچه میتوانیم، باید به استحکام ساخت داخلى قدرت بپردازیم؛ هرچه میتوانیم، در درون، خودمان را مقتدر کنیم؛ دل به بیرون نبندیم. آنهائى که دل به بیرون ظرفیت ملت ایران میبندند، وقتى با یک چنین مشکلاتى مواجه شوند، خلع سلاح خواهند شد. ظرفیتهاى ملت ایران خیلى زیاد است. ما باید بپردازیم به استحکام ساخت درونى اقتدار ملى؛ که آن روز به مسئولان کشور عرض کردیم: در درجه‌ى اول، مسائل اقتصادى و مسائل علمى است؛ که باید با جدیت دنبال شود

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۵۰ - پریسا نامجو
    ممنون./
  • ۲۲ شهریور ۹۷، ۱۱:۳۵ - اکروتیک
    عالی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

سخنرانی در جمع مسئولان دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان.

 

مدیر شبکه تحلیلگران فناوری ایران با بیان اینکه باید مراقب نسخه‌های تقلبی اقتصاد مقاومتی باشیم، گفت: برخی ممکن است با برداشت‌های اشتباهی که از اقتصاد مقاومتی دارند، نسخه‌های نامناسبی درخصوص راهکارهای تبیین این مسئله ارائه دهند، ازاین رو همان‌طور که اقتصاد مقاومتی را تبیین می‌کنیم، باید مواظب این نسخه‌ها نیز باشیم.

ُسخنرانی اقتصاد مقاومتی مشهد
مرتضی فیروزآبادی روز گذشته در همایش اقتصاد مقاومتی در مسیر پیشرفت درون‌زا در دانشگاه فردوسی مشهد، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به دنبال اجرای سیاست‌های ریاضتی اقتصادی مانند افزایش سن بازنشستگی، محدود کردن منابع و رفاه جامعه نیست. همچنین اقتصاد مقاومتی به منزله بستن اقتصاد و ارتباط نداشتن با دنیا نمی‌باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۴۴

به مناسب ساخت مستندی از بازسازی عتبات عالیات توفیق همراهی با یک تیم مستند ساز و زیارت عتبات را داشتم. این سفر به اقتضای نوعش سفری مستقل از کاروان است و ما خودمان یک کاروان بیست نفره بودیم. تقریبا تمام هماهنگی ها در عراق و رفت و آمد و حتی اسکان هم توسط این جمع صورت گرفت و از این جهت در بردارنده تجربیاتی مفیدی بود. آنچه در ادامه می آید خلاصه ای از این تجربیات است. برای کیفیت بهتر عکسهای روی آنها کلیک کنید.

حرم حضرت عباس علیه السلام

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۳